استخدام مدلینگ

تاریخ : ۵ مرداد ۱۴۰۳

ارتباط بین ورزش و مدلینگ برای آقایان

یکی از اصلی ترین فاکتورهای استخدام مدلینگ، داشتن اندامی متناسب و ایده آل است. افرادی که دارای تناسب اندام نیستند، شانس کمی برای مدلینگ دارند، اما دستیابی به اندامی ایده آل نیاز به انجام ورزش و تمرینات بدنی خاصی دارد. در این مطلب به بررسی کلی ارتباط بین ورزش و مدلینگ می پردازیم.

ارتباط بین ورزش و مدلینگ

بین ورزش و موفقیت در حرفه مدلینگ، ارتباط زیادی وجود دارد. تمرینات ورزشی مانند: دویدن، شنا، طناب زدن یا کیک بوکسینگ، چند مورد از فعالیت های متعددی هستند که مدل های حرفه ای ویکتوریا سیکرت برای لاغر ماندن انجام می دهند. تمرینات ورزشی باید به گونه ای باشند که باعث چربی سوزی و افزایش میزان مقاومت بدن شما شوند. انجام برخی از انواع تمرینات هوازی در حدود ۳۰ الی یک ساعت در بیشتر روزهای هفته برای مدلینگ ها ضروری است.

آژانس های مدلینگ برای مدل های خود برنامه هایی ورزشی جهت حفظ تناسب اندام ارائه می دهند. اگر مدل، تناسب اندام خود را از دست دهد، در حرفه خود با شکست مواجه می شود؛ بنابراین، برای موفقیت به عنوان مدلینگ، باید توجه زیادی به اندام و وزن خود داشته باشید. از بهترین تکنیک های حفظ تناسب اندام، ورزش و فعالیت بدنی است. البته، در ارتباط بین ورزش و مدلینگ فعالیت بدنی و ورزش، باید به رژیم غذایی خود به عنوان مدلینگ نیز توجه داشته باشید.

افزایش اعتماد به نفس مدلینگ توسط ورزش

مدلینگ ها باید اعتماد به نفس بالایی برای اجرا در صحنه داشته باشند، اما خب داشتن اعتماد به نفس بالا چگونه امکان پذیر است؟ شما به عنوان مدل، باید سعی کنید که اعتماد به نفس خود را به شیوه های مختلف افزایش دهید. یکی از روش های افزایش اعتماد به نفس، داشتن اندام ایده آل است. اگر مدلینگ، اندام خوبی داشته باشد، اعتماد به نفس بالایی برای حضور در صحنه نیز خواهد داشت؛ از ارتباط بین ورزش و مدلینگ به عنوان یک مدل موفق باید اعتماد به نفس خود را از طریق ورزش بهبود ببخشید.

البته، به منظور افزایش اعتماد به نفس برای مدلینگ باید به رژیم غذایی خود نیز -علاوه بر انجام تمرینات ورزشی- توجه داشته باشید. اگر غذاهای پرکالری مصرف کنید، باید برای سوزاندن آن ها سراغ انجام تمرینات سخت ورزشی بروید. پس حتماً مواد غذایی را مصرف کنید که باعث افزایش چربی های اضافی در بدن نمی شوند. پس از تنظیم رژیم غذایی مناسب می توانید برنامه ورزشی را به منظور رسیدن به بهترین اندام برای خود در نظر بگیرید.

 

چرا مدل موفق باید ورزش کند
اهمیت ورزش در فعالیت مدلینگ

ورزش های مناسب برای مدلینگ

آیا قصد دارید به عنوان مدل حرفه ای فعالیت خود را شروع کنید؟ در این صورت باید ارتباط بین ورزش و مدلینگ درک کنید و فعالیت های مختلف ورزشی را به صورت روزانه یا هفتگی در برنامه خود قرار دهید. شما می توانید به عنوان مدل، در آموزش مدلینگ انجام ورزش های زیر را در برنامه خود قرار دهید: 

حرکت اسکات

مدلینگ ها باید حرکت اسکات را به صورت مرتب انجام دهند. مدلینگ ها با انجام تمرین اسکات می توانند عضلات پا و ران خود را تقویت کنند. ‏حرکت اسکات برای مدلینگ هایی مناسب است که قصد تقویت عضلات پایین تنه خود را دارند. شما می توانید برای انجام حرکت اسکات به صورت مرتب به کلاس های ورزشی مراجعه کنید. در کلاس های ورزشی می توانید زیر نظر مربی مخصوص، حرکت اسکات را به بهترین نحو انجام دهید.

حرکت لانچ

از ارتباط بین ورزش و مدلینگ می توان برای تقویت عضلات پای خود، سراغ انجام تمرین لانچ بروند. مدل های معروف دنیا برای تقویت عضلات پا و باسن، حرکت ورزشی لانچ را انجام می دهند.

حرکت پلانک

اگر قصد وارد شدن به شغل مدلینگ را دارید، به شما انجام حرکت ورزشی پلانک را پیشنهاد می کنیم. پس از انجام تمرین پلانک به صورت مرتب، چربی های شکم شما تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. مدلینگ های معروف نباید چاقی و اضافه وزن شکمی داشته باشد. پس حتماً انجام ورزش پلانک را در برنامه خود قرار دهید.

حرکت دراز و نشست

یکی از ورزش هایی که مدلینگ ها برای حفظ اندام ایده آل انجام می دهند، تمرین دراز و نشست است. حرکت ورزشی دراز و نشست می تواند عضلات شکم را تقویت کند. مدلینگ هایی که ورزش دراز و نشست را انجام می دهند، چربی و چاقی شکمی کمتری دارند. و ارتباط بین ورزش و مدلینگ  بهتر متوجه می شوید.

شنا

شنا، یکی دیگر از ورزش های مفید برای مدل ها است. این حرکت می تواند به شما در افزایش استقامت بدن، چربی سوزی و تناسب اندام کمک کند. پس اگر به صورت حرفه ای می خواهید وارد عرصه مدلینگ شوید، حتماً در برنامه خود، انجام تمرین این حرکت به صورت ماهانه یا هفتگی را قرار دهید.

رسیدن به قد و وزن ایده آل با ورزش

آقایان برای مدلینگ باید قد و وزن مناسبی داشته باشند. آژانس های مدلینگ، قوانینی را برای استخدام مدلینگ های خود در نظر می گیرند و وزن و قد آنها نباید از حد تعیین شده کمتر باشد. اما اگر قصد وارد شدن به حرفه مدلینگ را دارید و قد و وزن متناسبی ندارید، جای نگرانی نیست. امروزه، روش ها و تکنیک های مختلفی ایجاد شده است که به شما در رسیدن به قد و وزن ایده آل کمک می کنند. و ارتباط بین ورزش و مدلینگ را حفظ می کند.

 یکی از موثرترین روش ها برای دستیابی به قد و وزن مناسب برای مدلینگ، انجام ورزش است. به منظور رسیدن به وزن متناسب برای مدلینگ نیز انجام حرکات ورزشی مانند پلانک، دراز و نشست، لانچ، اسکات و.. را به شما پیشنهاد می کنیم. والیبال، بارفیکس و بسکتبال جزو ورزش هایی هستند که به شما کمک می کنند که قد بلندتر شوید. البته برای قد بلند شدن باید این ورزش ها را به صورت مرتب انجام دهید.

شنا می تواند از طریق درگیر کردن ماهیچه ها، مفاصل و افزایش میزان هورمون رشد در افزایش قد نقش موثری داشته باشد. بسکتبال و والیبال جزو ورزش های مفید دیگری هستند که ارتباط بین ورزش و مدلینگ میرسانند، فشار روی ستون فقرات را کاهش داده و با افزایش رشد عضلات و استخوان ها به افزایش وزن شما کمک می کنند. یوگا جزو ورزش های کششی محسوب می شود و به همین دلیل نقش بسزایی در افزایش قد دارد. دوچرخه سواری و دویدن نیز می تواند در بهبود جریان خون در پاها و افزایش قد تاثیر زیادی داشته باشد.

لزوم داشتن اندام ایده آل برای مدلینگ

از دیگر ارتباط بین ورزش و مدلینگ داشتن قد و وزن مناسب برای ورود به عرصه مدلینگ، است. صنعت مد مانند هر یک از مشاغل دیگر، نیازمند به اصول خاص خودش است. مدلینگ باید برای نمایش محصول و تبلیغات در صحنه حضور پیدا کند؛ به همین دلیل، فرد باید دارای جذابیت ظاهری و اندام متناسب باشد. در این صورت، محصولاتی که قرار است توسط مدلینگ به نمایش گذاشته شوند، بیش تر مورد توجه مخاطبین قرار می گیرند. بیننده ها در این صورت، بیش تر ترغیب به خرید محصولی می شوند که توسط مدلینگ تبلیغ می شود. 

جمع بندی

ارتباط بین ورزش و مدلینگ مرد بسیار مهم و مفید است. ورزش نه تنها به شما سلامتی و انرژی می‌دهد بلکه در مدلینگ نیز تاثیرگذاری بیشتری دارد. مردانی که ورزش را به عنوان بخشی از زندگی‌شان در نظر می‌گیرند و به جسمانی سالم و قوی دست یافته‌اند، در مدلینگ به عنوان الگوهایی جذاب و موفق درخشان می‌کنند. برای شروع در این حوزه، اعتماد به نفس، استقامت و توانایی در اجرای تصاویر مهم هستند. ارتباط مثبت و قوی بین ورزش و مدلینگ مردان، فرصت‌های جذابی را برای پیشرفت و موفقیت فراهم می‌کند.

سوالات متداول

  • آیا مدلینگ مردان نیاز به تخصص خاصی دارد؟

مدلینگ مردان به ترکیبی از ظاهر جذاب، اعتماد به نفس و توانایی در اجرای تصاویر نیاز دارد. مهمترین اصول این حوزه شامل حضور در کمپین‌ها، تبلیغات مختلف و نمایش بهترین طراحی‌ها و لباس‌ها است.

  • آیا ورزش بهبود جذابیت ظاهری در مردان دارد؟

بله، ورزش منجر به بهبود جذابیت ظاهری در مردان می‌شود. بدن سالم، قوی و انعطاف‌پذیر به افراد جلب توجه می‌کند و در ارتباط بین ورزش و مدلینگ نیز تاثیرگذار است.