دنیای تبلیغات هر روز قصهی خود را دارد. نه شبیه دیروز است و نه مثل فردا. داستانی با ماجراها و پیشامدهای منحصر به خود، که هر کدام نگرش و تلاشی متناسب با همان حال و هوا را طلب می کند و برنده آن کسی است که رمز و راز روزآمد بودن را بهتر بداند. هنر ما در “پرتو” به روز نگه داشتن شما در صنعت تبلیغات است. این رویکرد نتیجه شانزده سال تجربه پربار با هدف هم افزایی توان راهبردی و اجرایی این مجموعه در حوزه تبلیغات و بازاریابی است. مهارت ما در این است که ضمن ترسیم چشم اندازی ۳۶۰ درجه از بازار هدف شما، با ارائه تمامی خدمات تبلیغاتی، شریکی راستین برای رسیدن شما به مقصد مطلوب باشیم.
اولین اولویت ما، به عنوان مشاور و مجری تبلیغاتی برندها و شرکتها، دستیابی به اهداف مشتریان و به سود رساندن این شرکتها و برندهاست. ما به سود مشتریانمان میاندیشیم تا در شیرینی این بازی برنده سهیم باشیم و از این طریق بتوانیم مأموریتهای سازمانی خود را انجام داده و رویاهایمان را تحقق بخشیم. لازمه رسیدن به این اهداف، رشد و افزایش توان علمی و فنی همه اعضای مجموعه است و این امر دغدغهی هر روزهی آژانس ما است. درخشش نام ایران در حوزههای بینالمللی تبلیغات نتیجهی رسیدن به این مهم است که باعث افتخار رسانه پرتو است.
ما مأموریت خود را ماندن، در کنار شرکتها و برندهایی میدانیم که مجموعه رسانه پرتو را به عنوان مشاور و مجری تبلیغات خود انتخاب کردند. ما خود را متعهد میدانیم که تا زمان دستیابی به اهداف و سودآوری مطلوب شُرکایمان با آنها همراه باشیم. دیگر مأموریت ما رشد سطح علمی و تخصصی صنعت تبلیغات در ایران و همچنین تلاش برای درخشش نام ایران در حوزه های بین المللی تبلیغات است.
پرتو خود را عضوی از اعضای سازمان مشتری می داند و اولویت بندی خاصی را برای مشتریان در نظر نمی گیرد. طبقه بندی مشتریان بر اساس سطح نیاز و تقاضای آنها در هر نوع پروژه انجام می شود. پرتو یک شرکت تخصصی تبلیغات و بازاریابی است و سطح ارتباطات بسیار وسیعی در حوزه های فروش و تبلیغات با مشتریان دارد. به همین منظور و برای اتخاذ بهترین تصمیم ها، مبتنی بر استراتژی های تطبیقی (Adoptive Strategy) با نیاز مشتریان، برای هر پروژه کارگروهی متشکل از مدیر پروژه (َaccount manager) و متخصصین و کارشناسان حوزه مربوطه تشکیل می شود. به دلیل نیاز به برخی اطلاعات از سازمان، محصولات، پروژه ها و اهداف در روند طراحی و اجرای کمپین ها و پروژه های تبلیغاتی و بازاریابی، پرتو خود را امین اطلاعات مشتریان میداند و یکایک اعضا در قبال هر سطحی از اطلاعات متعهد هستند. چرا که در جهان امروز اطلاعات “کسب و کارها” به عنوان مهمترین دارایی های سازمان ها محسوب می شوند. تجربه پرتو در عرصه تبلیغات نیز خود موید این روند و فرآیند است.
آغاز فعالیت پرتو منحصر به حوزه تولید فیلم و رپرتاژ آگهی است. فعالیت پرتو با حضور در حوزه تولید فیلم و رپرتاژ آگهی آغاز شد. امروز در حوزه های دیگر تبلیغات از جمله طراحی و اجرای برنامه های کلان تبلیغاتی، تهیه و تدوین برنامه های هویت سازمانی و مشاوره استراتژی ها مارکتینک به صورت کاملا تخصصی حضور دارد. باتوجه به سیاست شرکت مبنی بر روان سازی کارها و ساده سازی ساختار سازمانی، تمامی فعالیتها در سه حوزه اصلی (تبلیغات، بازاریابیبازارسازی و مدیریت برند) متمرکز است. رویکردهای نوین همواره چراغ راه در مسیر تحول و توسعه پرتو است .
به امید فردایی بهتر