استخدام مدلینگ

تاریخ : ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

مسیری که علاقه مندان به مدلینگ و بهپوشی برای ورود به این حرفه لازم است طی نمایند

مقدمه

چند سالی هست در جهان صنعت تبلیغات پس از قوت گرفتن رسانه های متفاوت بازار جدید و پر رونقی به خود گرفته است یکی از این حرف ها که در صنعت تبلیغات تولیدات بسزایی دارد حرفه مدلینگ و به گوشی تبلیغاتی است این حرفه در کشور ما ایران هم جای خود را باز کرد و اکنون به یک صنعت و شغل پردرآمد است. باید در نظر گرفت که افرادی که میخواهند در این رشته فعالیت کنند یکی از مهمترین دغدغه های ایشان همکاری با آژانس های معتبر و همچنین افراد دارای سابقه می باشد زیرا در این حرف و جایگاه حساسیت‌های زیادی جهت فعالیت مطرح است. باید در نظر گرفت که افرادی که میخواهند در این حرفه شروع به کار کنند مسیری هموار را در پیش رو خواهند داشت اگر با افراد درست و شرکت‌های مطمئن کار خود را شروع نمایند. در ادامه قصد داریم به بررسی نحوه شروع فعالیت در زمینه مدلینگ بپردازیم.

نحوه فعالیت در آژانس تبلیغاتی پرتو

آژانس تبلیغاتی پرتو یکی از آژانس های معتبر در کشور ایران و تحت قانون جمهوری اسلامی فعالیت خود را از سال های گذشته آغاز نموده و توانست در عرصه تبلیغات تولیدات متنوعی را روانه رسانه ها و همچنین شبکه های مجازی نمایند.

مراحل انجام کار مدلینگ

افرادی که تمایل به همکاری در زمینه مدلینگ و بهپوشی با آژانس تبلیغاتی پرتو را دارند یک مسیر مشخص برای شروع فعالیت را باید طی نمایند.

 ابتدا افراد باید از طریق لینک ثبت نام وارد پنل تشکیل پرونده مدلینگ و بهپوشی و اطلاعات اولیه خود را جهت بررسی کارشناسان بخش تولید وارد نمایند . 

بعد از وارد نمودن اطلاعات توسط متقاضی پس از 3 الی 5 روز کاری پرونده ها بررسی شده و نتیجه از طریق تماس و پیامک به مخاطبین اعلام و ادامه روند جهت دریافت پروژه و نحوه کار با پنل دریافت پروژه و دستمزد آموزش داده خواهد شد.

نکته!

 لازم به ذکر است که جهت فعالیت در زمینه مدلینگ و بهپوشی تبلیغاتی نیازی به داشتن مدرک و آموزش به صورت الزامی وجود ندارد. افرادی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه می باشند می توانند آموزش های مربوطه را حین انجام پروژه دریافت نمایند. البته ناگفته نماند که بعضی از افراد نیازمند دریافت مدرک معتبر در این زمینه و دیدن آموزش های دقیق تر هستند. این گونه افراد می توانند از لینک ثبت نام دوره های آموزشی و صدور مدرک اقدام و مدرک خود را دریافت نمایند.  بعد از آن قادر خواهند بود که با تمامی آژانس های تبلیغاتی در سطح کشور فعالیت حرفه ای خود را ادامه دهند.

تفاوت افراد با مدرک معتبر با دیگران

لازم به ذکر است تفاوت فعالیت افرادی که مدرک مرتبط دارند و افرادی که بدون مدرک فعالیت می کنند به شرح زیر است.

اصولاً افراد و تهیه کننده های تبلیغاتی تمایل به همکاری با افرادی را دارند که آموزش دیده اند. یا مدرک مرتبط را قبل از فعالیت دریافت کردند. البته این به این معنا نیست که افرادی که مدرک نداشته و یا علاقه به گذراندن دوره ندارند به هیچ عنوان پروژه دریافت نخواهد کرد. بلکه فقط شانس دریافت پروژه های بیشتر برای افرادی که مدرک مرتبط دارند بیشتر است.


در صورت تمایل به دریافت مدرک و شرکت در دوره مدلینگ می توانید از لینک ثبت نام جهت شرکت در دوره دریافت مدرک اقدام نمایید.

استخدام مدلینگ

نحوه دریافت پروژه و تسویه حساب دستمزدها

پس ازبررسی پرونده توسط کارشناسان و تایید استعلامات هویتی افراد پنل کاربری ایشان جهت مدیریت پروژه و قراردادها فعال میگردد. افراد می‌توانند از طریق قسمت مدیریت قراردادها در پنل کاربری خود پروژه های پیشنهادی خود را دریافت نمایند.
پس از دریافت پیشنهاد همکاری تهیه کننده ها به فرد مدل فرد می‌بایست نهایتاً تا ۴۸ ساعت کاری دستمزد، نام برند و سایر اطلاعات را چک کنند. سپس آن را تایید و یا رد نماید.
در صورت تایید مدل، شماره تلفن همراه مدل و اطلاعات تماس آن به تهیه‌کننده ارجاع می شود. بعد از آن مقدمات شرکت در پروژه برای فرد مدل فراهم می‌شود. در صورت رد کردن مراتب عدم تمایل همکاری به تهیه کننده اطلاع رسانی می شود. سپس امکان دریافت پروژه جدید فراهم می گردد.